Αδυναμία Φόρτισης.
Η αδυναμία φόρτισης, είναι με απόλυτη βεβαιότητα, η πιο συνηθισμένη βλάβη που αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Η λάθος χρήση όλων των καταναλωτών ευθύνεται κυρίως για το γεγονός αυτό. Πως μπορούμε να αποφύγουμε να μείνουμε χωρίς κινητό λοιπόν;
Με απόλυτη βεβαιότητα, σας λέμε ότι πρόκειται για τη νούμερο ένα βλάβη σε καταστήματα επισκευών. Μπορεί να φαντάζεστε ότι οι αλλαγές οθόνης είναι πιο συνηθισμένες αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.
Τι εννοούμε
Η αλλαγή οθόνης, είναι όντως συνηθισμένη. Αλλά το κόστος είναι αρκετά υψηλότερο από το να αλλάξεις μια μπαταρία, να επισκευάσεις ή να αλλάξεις ένα βύσμα τροφοδοσίας. Εξ’ αιτίας του κόστους, πολλοί επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το κινητό με σπασμένη οθόνη. Άλλοι, επιλέγουν να δώσουν μερικά χρήματα παραπάνω και να αγοράσουν νέο κινητό. Δε συγκρίνεται λοιπόν με το σαφώς μικρότερο κόστος ενός βύσματος τροφοδοσίας.
Θα δούμε λοιπόν αναλυτικά, πως να αποφύγουμε τη μείωση ζωής της μπαταρίας, πως να κάνουμε σωστή φόρτιση και πως να μη σπάμε αυτό το βυσματάκι. Ειδικά οι χρήστες Android (παλαιότερων μοντέλων) ή Windows Phone, ξέρουν πολύ καλά ότι το καλώδιο θα συνδεθεί στο κινητό με τη τρίτη προσπάθεια.
Μπαταρία
Οι μπαταρίες κινητών, είναι ένα πρόβλημα για πολύ κόσμο. Γέμισαν οι τσάντες power banks. Αν η μπαταρία σας τελειώνει πολύ γρήγορα ή ανεβάζει θερμοκρασία, κατά πάσα πιθανότητα θέλει αλλαγή. Πως θα το αποφύγετε αυτό;
-Δυστυχώς όχι.
Σωστή χρήση της μπαταρίας, δυστυχώς δεν γίνεται… Κανένας δε θα κάτσει να ασχοληθεί να φορτίσει το κινητό του για -το πολύ- δύο ώρες. Κανείς δε θα κλάψει κιόλας άμα του σβήσει το κινητό από μπαταρία… Τέλος, όποιος πει ότι δεν έχει βάλει το κινητό του να φορτίσει 10 λεπτά για να ανέβει λίγο η μπαταρία, λέει ψέματα.
Υπάρχουν μερικοί κανόνες που ποτέ κανείς δεν ακολουθεί. Δε βγάζουμε το κινητό από τη φόρτιση πριν να κλείσει 2 ώρες ή να φτάσει το 90+% της στάθμης. Δεν αφήνουμε ποτέ τη συσκευή να σβήσει από μπαταρία. Ιδανικά πρέπει να τη φορτίζουμε μόλις πέσει κάτω από το 15-20%. Δεν βγάζουμε και βάζουμε συνέχεια το φορτιστή (η μπαταρία έχει κύκλους φόρτισης… Αρχίζει να χάνει σε απόδοση όσο τη φορτίζουμε. Αν βάλουμε το φορτιστή για 10 δευτερόλεπτα ή για 10 ώρες, ένας κύκλος χάνεται.).
Βύσμα
Είναι σίγουρα πολύ συχνή βλάβη και βασικός συντελεστής στην αδυναμία φόρτισης. Όλοι έχει τύχει να βάλουμε το φορτιστή ανάποδα, να το πιέσουμε ή να κουνήσουμε το κινητό ενώ φορτίζει. Επίσης να αναφέρω από προσωπική εμπειρία, ότι αν πάει να πέσει το κινητό σας ενώ φορτίζει, προσπαθήστε να πιάσετε το καλώδιο μπας και σωθεί η οθόνη… Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερα να σπάσουμε το βυσματάκι αν σωθεί η οθόνη…
Το τελευταίο για το τέλος. ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΕΝΩ ΦΟΡΤΙΖΕΙ!
Είναι καταστροφή για τη μπαταρία που χάνει ρεύμα παρ’ όλο που βρίσκεται σε κατάσταση φόρτισης. Η μεγάλη καταστροφή όμως είναι για το βύσμα… Σιγά σιγά θα δείτε ότι το βύσμα σας, θα ‘ρχίσει να κουνιέται δεξιά – αριστερά. Δεν είναι καλό σημάδι αυτό.
Τροφοδοσία
Σημαντικό ρόλο στην αδυναμία φόρτισης όπως καταλαβαίνετε, παίζει το καλώδιο και ο φορτιστής. Πρέπει να κοιτάμε προσεκτικά την έξοδο έντασης. Όλες οι νέες συσκευές, καλό είναι να φορτίζουν ή με γνήσιο καλώδιο ή με κάποιο που να βγάζει 2 Αμπέρ και να είναι κάποιας εταιρίας. Το καλώδιο, καλό είναι να είναι το γνήσιο αλλά σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό είναι να είναι μέχρι 1,2 μέτρα. Σε περίπτωση μεγαλύτερου μήκους, είναι σχεδόν βέβαιο ότι το ρεύμα δε θα περάσει σωστά.
Επίσης, καλό είναι η κάθε συσκευή, να έχει δικό της καλώδιο και δικό της φορτιστή. Έτσι, αν χαλάσει, θα αποφύγουμε να χαλάσουμε πάνω από μία συσκευές.
Γενικά τις μπαταρίες και τα βύσματα εσείς τα χαλάτε και εμείς τα φτιάχνουμε. Από εκεί και πέρα όμως, καλό είναι με το ρεύμα να μη παίζουμε.
Μείνετε πλήρως ενημερωμένοι για ό,τι νέο κυκλοφορεί από το Blog τους iMasteRepair.
Για online αγορές σε είδη τεχνολογίας, επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα iMasteRepair-Shop